ELSTER
Pokud podnikáte v Německu a chcete tam podat daňové přiznání, potřebujete elektronický podpis - ELSTER. Bez komplikací jej pro vás vyžádáme a aktivujeme.
Jsem Iveta a společnost TJ-Legal doporučuji všem, kteří si chtějí finančně výrazně přilepšit.
Vyplníte žádost.
Žádost vytisknete, podepíšete a přiložíte potřebné podklady.
Pokud vám podklady chybí, umíme je pro vás vyžádat.
Pošlete nám žádost (emailem nebo poštou).
Daňové přiznání vám zpracujeme v zákonné lhůtě se vším, co k tomu patří.
Často kladené dotazy
(pro zobrazení odpovědi klikněte na otázku)
K čemu slouží ELSTER?
Pomocí ELSTRU můžete mimo jiné zasílat daňové přiznání na váš příslušný německý daňový úřad, zrychleně vyžádat Freistellung, oznámit změny spojené s podnikáním v Německu (změna sídla společnosti, bankovního účtu, jednatele společnosti), nebo odeslat podklady k daňové kontrole.
Jak dlouho mi platí ELSTER?
Tento elektronický podpis má platnost 3 roky. Měsíc před uplynutím této lhůty o tom budete informováni e-mailem a máte možnost si prodloužit jeho platnost na další 3 roky.
Jaké další služby potřebuji při podnikání v Německu?
Pokud provádíte v Německu tzv. regulovanou činnost (na kterou potřebujete odborné vzdělání či praxi), potřebujete se přihlásit v německé řemeslnické komoře – Handwerkskammer. Pokud do Německa vysíláte zaměstnance, potřebujete je přihlásit na celní úřad - Zollamt a do německého fondu dovolených - SOKA BAU. Pomůžeme vám také s těmito náležitostmi.